قصه های من و داداشم !

اینجا پر از خاطره های من وداداشیمه !

قصه های من و داداشم !

اینجا پر از خاطره های من وداداشیمه !

من کیم ؟؟

اینجانب خاله ستاره این دوتا تنبل از این جهت که دیدم این دوتا به روشون نمیارن وبلاگشونو آپ کنن اومدم این وسط یه کم دعواشون کنم تا از این به بعد سریعتر اقدام کنن !!!!!!



خدایی خواهر زاده به تنبلی دیده بودین ؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
داود پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

خوب کردی خاله ستاره هی هرچی سرمیزدیم هیچ خبری نبود جز وعده فرداآخه خواهرزاده هم اینقد تنبل!!

اره بابا اصلا معلوم نیست کجان!!!

یادداشت‌های یکـ بـیگــانــــه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://hepta.blogsky.com/

از طریقِ Lore.Blogsky.com به اینجا رسیدم. جای بدکی نیس/باید بیشتر و بیشتر کار بشه. فقط اینو بگم که با زور نمیشه کسی رو وادار به انجام کاری کرد؛ مثلا همین آپ کردنِ بلاگ



اگه منم که زورم بهشون میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد