قصه های من و داداشم !

اینجا پر از خاطره های من وداداشیمه !

قصه های من و داداشم !

اینجا پر از خاطره های من وداداشیمه !

سلام

سلام


خوبی ؟منم خوبم !

گفتم بیکارم بیام یه خاطره ای بنویسم. این خاطره های من و داداش علیرضامه و البته داداشی هم یه وقتایی میاد مینویسه . این عکس من و داداشیه.

البته این عکسه قدیمیه مال سال ۴۲! حالا بعدا براتون عکس جدید میزارم .

من ۱۱ سالمه و داداشی ۱۵ سالشه .




خب این اولین پست بود . زود برمیگردم با یه خاطره قشنگ .

نظرات 4 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری

دمت گرم

مجتبا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://bullshit.blogsky.com

درود بر شما

درود به خودت
دمت گرم

ساشا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام ازیزم عین اکس شما مال چن ساله پیش بوته شما که علان هزارسالته که

تکی فکر کردی یا با خانواده؟

بهنام شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://blue-love.mihanblog.com

سلام
خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد