قصه های من و داداشم !

اینجا پر از خاطره های من وداداشیمه !

قصه های من و داداشم !

اینجا پر از خاطره های من وداداشیمه !

من کیم ؟؟

اینجانب خاله ستاره این دوتا تنبل از این جهت که دیدم این دوتا به روشون نمیارن وبلاگشونو آپ کنن اومدم این وسط یه کم دعواشون کنم تا از این به بعد سریعتر اقدام کنن !!!!!!



خدایی خواهر زاده به تنبلی دیده بودین ؟؟؟

من و داداشی شمال بودیم. نتونستیم بلاگو آپ کنیم .کلی عکسم گرفتم فردا براتون آپ میکنم

راستی یه چیز جدید یاد گرفتم :


نقییییییییییییییییییییی بلاگو آپ نکردیمین!



شبتون قشنگ

سلام

سلام


خوبی ؟منم خوبم !

گفتم بیکارم بیام یه خاطره ای بنویسم. این خاطره های من و داداش علیرضامه و البته داداشی هم یه وقتایی میاد مینویسه . این عکس من و داداشیه.

البته این عکسه قدیمیه مال سال ۴۲! حالا بعدا براتون عکس جدید میزارم .

من ۱۱ سالمه و داداشی ۱۵ سالشه .




خب این اولین پست بود . زود برمیگردم با یه خاطره قشنگ .